جوانی بود که همیشه یاد خدا بود ، پدر و مادر که او را می دیدند به او احترام نمی گذاشتند و همیشه ناراحتی
ایجاد می کردند موقعی بود که قرآن می خواند - mother به او : خدا شفات بده جوان هم اعتقاد داشت که صفات خداوند عبارت است از هوالشافی - هو الرزاق - هو الباقی - الرحمن - الرحیم حدیث : ( حرمت مومن بالاتر از حرمت کعبه است ) امیراحمدبیگی...
ما را در سایت امیراحمدبیگی دنبال میکنید
برچسب: ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز, نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 8:08